Groepsdynamieken bijsturen en verscherpen

Geen "oppep"-gedoe maar inhoudelijk direct toepasbare technieken

Per jaar help ik meer dan 200 cursisten, op het terrein of in workshops, en velen reageren zichtbaar verwonderd. Goed verkopen is blijkbaar niet steeds dat wat ze zichzelf voorstelden. Na de cursus voelen ze zich opgelucht, met een totaal ander en frisser beeld van sales en klantenlogica -en interactie. Horen vele zaken voor de eerste maal. Ze gaan er ook direct mee aan de slag met veel zin, en met een vernieuwde motivatie.

Een groepssessie heeft 8 sterke voordelen

  1. Toegespitst op jouw sector en bedrijf
  2. Timing wanneer het u en uw bedrijf best past (indeling in groepen)
  3. direct herkenbaar door deelnemers
  4. grotere betrokkenheid deelnemers
  5. deelnemers nemen het makkelijker aan
  6. deelnemers passen dit direct toe in de praktijk
  7. 100% aansluitend op jouw situatie en evolutiewensen
  8. Aangepast trainingstempo (meer of minder oefeningen volgens nood)

Een greep uit de onderwerpen die we kunnen aansnijden:

- Salesstrategie en diverse elementaire inzichten

- Het omzetverhogend klantenbeheer

- Prospectiemethodiek , best practice

- Afspraken maken hoge scoorkansen !

- Koude en warme acquisitie

- Gespreksvoorbereiding

- De (professionele) opening van het gesprek

- Slimme vraagtechnieken die doen verkopen

- Technieken om waarde direct te laten inzien

- Maak uw (technische) eigenschappen direct begrijpbaar

- Presenteren en demonstreren met 4x sterkere impact

- De "klik" bekomen

- Bezwaren voorkomen

- Toch nog bezwaren? De juiste techniek om gepast te reageren

- Afronden maakt soms wel degelijk het verschil!

- Opvolgen: wanneer en hoe?

- Klachten omturnen naar betere klantentrouw

- "U bent te duur" : hoe daarop reageren?

- Andere hier niet vernoemd

 

Voor wie?

Deze coaching is mogelijk voor iedereen die rechtstreeks met klanten in contact komt. Dus uiteraard verkopers, maar ook zaakvoerders, sales managers, service techniekers, operationele en finance medewerkers, managers, ingenieurs,  binnendienst medewerkers, koeriers of chauffeurs, levering aan huis, winkelpersoneel.

Het gaat daarbij over alle sectoren. We hebben resultaten en ervaring in BtoB, diensten, industrie, directe kanalen en indirecte kanalen, en in BtoC rechtstreeks naar particulieren, via winkels of via indirecte kanalen. Deze diverse sectoren vereisen een specifieke aanpak.

Hoe gaan we tewerk?

Daar hebben we een UNIEKE methode voor ontwikkeld, die kan u vernemen bij een onderhoud. Bel of mail om elkaar even te spreken.

Resultaat gegarandeerd:

Klik hier om meerdere reacties te lezen

Neem direct de eerste goede stap naar betere resultaten en bel 0473/261 265 of mail naar info@sales-intelligence.be